Kilpakuski ajoi kahtasataa

 Jompikumpi lööppilehti kirjoitteli tässä hetki sitten kilpakuskista, joka oli - jos ei vielä tullut selväksi, siis kilpakuski. 

Kyseinen kilpakuski oli ajanut autolla ylinopeutta, jonka johdosta kilpakuski sai sakot, oli jopa joutua vankilaan, johon nuori kilpakuski olisi siis joutunut, jos kilpakuski olisi ajanut yhtään lujempaa. 

Kilpakuski on siis nuori kilpakuski, ja ajoi siis valtavan kovaa, ja jos ei tullut selväksi, niin se todennäköisesti johtui siitä, että hän oli kilpakuski. 

Somettimissa kansa riemastui, kilpakuski kaahailee kahtasataa. On ne kilpakuskit semmosia. 

Niin, kaksisataa tuntuu 90-lukulaisessa Avensiksessa hurjalta, ja edellytttää siis kaasujalan oikaisua Mäntsälässä, mikäli aikoo kyseisen nopeuden saavuttaa syöksyessään laiturilta Suomenlahteen. 

Vähänkään uudemmassa autossa kiihdytys kahteensataan onnistuu rampista about kilometrin matkalla, ja kestää muutaman sekunnin. 

Jossakin muussa läntisessä sivistysmaassa tämä on normaali suoritus, ja erityisesti näissä sivistysmaissa valmistetut autot on rakennettu siten, että niillä ajetaan saatana kotoa töihin ja sieltä takaisin kahtasataa. 

Joka päivä. Kilpakuski tai ei. 


Kommentit